Jonge generaties kijken naar de wereld met een kritische blik. Het moet anders. Merken, zijn ze oprecht en écht? Geen praatjes zoals ‘we planten een extra boom’ terwijl er vervuilend product wordt geproduceerd. Of ‘we zijn duurzaam’ terwijl de betekenis van inclusie nog onbekend is.
Ben je moedig?
Wie moedig is zet oprechte en wezenlijke stappen in duurzaamheid. Toekomstbestendige organisaties kijken naar duurzame groei, minimale gevolgen voor milieu en maximalisatie van sociale impact en werknemersgeluk. Alleen zó zal je levenskrachtig voor de nieuwe generaties zijn.
Een klimaatkrachtig merk in wording
Lighthouse Learning leert organisaties die moedig (willen) zijn te werken vanuit de juiste basishouding. Een klimaatkrachtig merk worden vraagt om bewustwording en gedragsverandering . Duurzaamheid toepassen zoals we ademhalen, op de automatische piloot.
Lighthouse Learning doet dat vanuit het perspectief van de mens. Het individu, de teams en het bedrijf als geheel optimaal leren werken in een duurzaam klimaat. Het productaanbod van het merk verder verduurzamen doen we met een samenwerkingspartner.
Als merk heb je de kans het ‘goede’ te doen: een goed merk, een goede werkgever en goede collega zijn. Dát is een klimaatkrachtig merk!
Om je een idee te geven van onze diensten, hebben we hieronder een of meerdere voorbeeldprogramma's geplaatst. Scroll en zie het als inspiratie. Lighthouse learning maakt alle programma’s op maat. Een programma dat past bij jou, je team of wat jouw organisatie in deze fase nodig heeft.